Federale Verzekering biedt je verschillende oplossingen. En steeds in functie van je financiële ervaring en kennis, de termijn waarop je wil beleggen, jouw doelstellingen en je financiële situatie! Afhankelijk hiervan, kan je kiezen voor producten met gewaarborgde rentevoeten of risicovollere producten met potentieel hogere rendementen.
We stellen die belegging of investering voor die het best bij jouw profiel past
Je kan elk jaar genieten van ristorno's leven*
Met Vita Flex 44 kan de belegger de subtiele verhouding - overeenstemmend met het profiel - vinden tussen veiligheid en het nemen van risico's om een hoger rendement te halen.
Lees er alles overEen transparante en risicoloze tak 26-oplossing met een basis- en getrouwheidsintrest. Je kan je geld snel en kosteloos opvragen, als jij het nodig hebt.
Ontdek het hierKlik op de link hieronder om dagelijks een update te krijgen van de 9 beleggingsfondsen (tak 23), die werden geselecteerd door de experts van Federale Verzekering.
Ontdek hier de netto-inventariswaarde !*De regels omtrent de toewijzing van de ristorno’s leven toegevoegd aan de contracten, zijn vastgelegd in de statuten van de Vereniging van Onderlinge Levensverzekeringen. De ristorno's leven evolueren met de tijd in functie van de resultaten en de toekomstperspectieven van de verzekeringsonderneming, haar solvabiliteit, de economische conjunctuur en de toestand van de financiële markten in verhouding tot de verbintenissen van de Vereniging van Onderlinge Levensverzekeringen, die deel uitmaakt van de Groep Federale Verzekering. De rendementen uit het verleden vormen geen garantie voor de toekomst. De statuten kunnen hier geraadpleegd worden.
**De fiscale behandeling hangt af van de individuele situatie van de klant en kan in de toekomst wijzigen.
Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:
Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer,
Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 - beheer.klachten@federale.be
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze
Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel - Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman-insurance.be
Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen.
Tel: 02 509 04 11
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Tel: 0800 14 200
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.
De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.
Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24,
7 dagen/7 !
Meld je aan | Heb je nog geen MY FEDERALE ? Vraag het hier aan > |