?
Hulp nodig?
Gaan

Waarom beleggen bij Federale Verzekering?


Federale Verzekering biedt je verschillende oplossingen. En steeds in functie van je financiële ervaring en kennis, de termijn waarop je wil beleggen, jouw doelstellingen en je financiële situatie! Afhankelijk hiervan, kan je kiezen voor producten met gewaarborgde rentevoeten of risicovollere producten met potentieel hogere rendementen.


  • Op jouw maat

    We stellen die belegging of investering voor die het best bij jouw profiel past

  • Ristorno's leven

    Je kan elk jaar genieten van ristorno's leven*


  •  

Oplossingen voor je spaargeld

Nova Invest 3Y

Zie het groot! Beleg op middellange termijn met Nova Invest 3Y

Ontdek het hier

Vita Flex 44

Met Vita Flex 44 kan de belegger de subtiele verhouding - overeenstemmend met het profiel - vinden tussen veiligheid en het nemen van risico's om een hoger rendement te halen.

Lees er alles over

Nova Deposit

Een transparante en risicoloze tak 26-oplossing met een basis- en getrouwheidsintrest. Je kan je geld snel en kosteloos opvragen, als jij het nodig hebt.

Ontdek het hier

SUCCESSIEPLANNING EN SCHENKINGEN

Je denkt er al over na om (een deel van jouw vermogen) over te dragen aan je nabestaanden in het kader van successieplanning? Meerdere van onze oplossingen kunnen hiervoor gebruikt worden.
Ontdek hoe wij je daarbij kunnen helpen!

Netto-inventariswaarde (tak 23)

Klik op de link hieronder om dagelijks een update te krijgen van de 9 beleggingsfondsen (tak 23), die werden geselecteerd door de experts van Federale Verzekering.

Ontdek hier de netto-inventariswaarde !


Wettelijke bepalingen


*De regels omtrent de toewijzing van de ristorno’s leven toegevoegd aan de contracten, zijn vastgelegd in de statuten van de Vereniging van Onderlinge Levensverzekeringen. De ristorno's leven evolueren met de tijd in functie van de resultaten en de toekomstperspectieven van de verzekeringsonderneming, haar solvabiliteit, de economische conjunctuur en de toestand van de financiële markten in verhouding tot de verbintenissen van de Vereniging van Onderlinge Levensverzekeringen, die deel uitmaakt van de Groep Federale Verzekering. De rendementen uit het verleden vormen geen garantie voor de toekomst. De statuten kunnen hier geraadpleegd worden.


**De fiscale behandeling hangt af van de individuele situatie van de klant en kan in de toekomst wijzigen.

Heeft u een klacht?

Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:

Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer, Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 - beheer.klachten@federale.be 

Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel - Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman-insurance.be

Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen. 


Hoe kunnen we je helpen?

Via telefoon

Al klant:

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Nog geen klant:

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Ter plaatse

Zoek een kantoor of zetel

Jouw kantoor

 

Berekening premie

 

Aanvraag offertes

     

    Aanvraag offertes

    Jouw bescherming als klant

    Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

    De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

    Heeft u een klacht?
    Meer info

    Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

    Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
    7 dagen/7 ! 

     

    Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
    Vraag het hier aan >

    Onze schadeaangifteformulieren

    Je vindt ze hier!