Er kan van alles gebeuren in uw bedrijf. Brand-, rook- of waterschade in uw kantoren?
De handelswaar in uw opslagruimtes wordt op een nacht gestolen?
Het IT-materiaal in uw bureaus gaat kapot door een overspanning op het elektriciteitsnet.
De ovens in uw industriële bakkerij gaan stuk door vandalisme? De drukpers in uw drukkerij moet gerepareerd worden na schade als gevolg van een montagefout?
En wat als u niks meer kunt verhandelen of produceren door een grote brand in uw gebouwen? U wil niet enkel uw kantoren, gebouwen, ateliers, opslagruimtes … beschermen. Maar ook het materiaal waar u mee werkt of de goederen die u verhandelt. Deze maken immers integraal deel uit van uw zaak.
Gebeurt er iets, dan staan wij u snel bij
* Volgens ABEX 754, twee keer per jaar geïndexeerd (cf. Koninklijk Besluit 24/12/1992 tot uitvoering van de wet van 25/06/1992 op de landverzekeringsovereenkomst). Voor bepaalde activiteiten is dit bedrag hoger. Bv. voor landbouwbedrijven, ziekenhuizen, vrije beroepen, scholen,… Voor deze risicio’s wordt er van een speciaal risico gesproken vanaf € 48 098 615,35 (ABEX 754).
Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon
die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in onze briefwisseling. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:
Federale Verzekering, Dienst Klachtenbeheer, Stoofstraat 12, 1000 Brussel.
Tel: 02 509 01 89 -
beheer.klachten@federale.be
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de
Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
Fax: 02 547 59
75 - info@ombudsman-insurance.be
Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen.
Tel: 02 509 04 11
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Tel: 0800 14 200
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Federale Verzekering stelt alles in het werk uw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van uw privéleven, het gebruik van uw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.
De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. U kunt deze segmentatiecriteria raadplegen.
Meer infoAlles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24,
7 dagen/7 !
Meld je aan | Heb je nog geen MY FEDERALE ? Vraag het hier aan > |