De cyberverzekering F-Cyber Comfort, een totaalpakket, beschermt bedrijven en zelfstandigen tegen de schadelijke gevolgen van cyberaanvallen en datalekken.
En u kunt steeds rekenen op de ervaring en het expertennetwerk van Zurich Insurance, de verzekeraar waarmee we samenwerken voor deze verzekering. En dit niet enkel tijdens de cyberaanval (ondersteuning bij crisismanagement) of na de cyberaanval (ondersteuning bij het natraject), maar ook voor een eventuele cyberaanval (ondersteuning in preventiemanagement).
De belangrijkste waarborgen van de verzekering F-Cyber Comfort:
Cyberfraude (social engineering, identiteitsfraude, …) kan aanvullend onderschreven worden.
De waarborgen, uitsluitingen en limieten zoals hierboven beschreven zijn niet exhaustief. Raadpleeg de algemene voorwaarden en de IPID voor je een verzekeringsovereenkomst onderschrijft.
Dankzij de samenwerking met Zurich Insurance voor deze verzekering, kunt u steeds terecht bij een crisismanager als een cyberaanval plaatsvindt. U kunt, 24/7, bellen naar het noodnummer waar deze crisismanager samen met u bepaalt hoe de crisis zo snel mogelijk onder controle gekregen wordt. De crisismanager selecteert de experts om de cyberaanval onder controle te krijgen en ondersteunt uw bedrijf tot het gevaar geweken is.
Een aantal voorbeelden van expertises die waar nodig uw bedrijf zullen vooruit helpen:
Ligt uw premie hoger dan € 2000? Dan kunt u kosteloos beroep doen op het Response-ability programma dat Zurich Insurance opstelde! Wat zijn de voordelen voor u?
Op dit product is het Belgische recht van toepassing.
Distributeur: Federale Verzekering, Coöperatieve Vennootschap voor Verzekering tegen Ongevallen, Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid en Diverse Risico’s CV – BNB nr. 039256.
Verzekeraar: Zurich Insurance, plc Belgisch bijkantoor, schadeverzekeraar. Da Vincilaan 5, Caprese Building, 1930 Zaventem. FSMA nr. 2079.
Het betreft een contract met een duur van 1 jaar, stilzwijgend verlengd voor dezelfde periode.
Heeft u een klacht?
Gelieve u dan in de eerste plaats te wenden tot de contactpersoon die belast is met uw dossier. Zijn/haar gegevens vindt u terug in de briefwisseling met Zurich Insurance. U kan uw klacht ook schriftelijk indienen op:
Zurich Insurance Plc, Belgium Branch, Caprese Village, Da Vincilaan 5, 1930 Zaventem
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst klachtenbeheer, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel - Fax: 02 547 59 75 - info@ombudsman-insurance.be
Deze bepalingen doen geen afbreuk aan uw recht om een rechtsvordering in te stellen.
Tel: 02 509 04 11
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Tel: 0800 14 200
Ma - Vrij : 9u tot en met 17u
Federale Verzekering stelt alles in het werk uw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van uw privéleven, het gebruik van uw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.
De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. U kunt deze segmentatiecriteria raadplegen.
Meer infoAlles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24,
7 dagen/7 !
Meld je aan | Heb je nog geen MY FEDERALE ? Vraag het hier aan > |