?
Hulp nodig?
Gaan

Nieuws

    particulieren
    13 november 2023

    Nieuw rekeningnummer voor je premiestortingen spaar- en beleggingsoplossingen

    Heb je bij ons één of meerdere spaar- en beleggingsverzekeringen onderschrijven? Als je je premie stort via overschrijving of bestendige opdracht, verander dan nu het rekeningnr. naar BE90 3101 5641 6832! Voor domiciliëringen gebeurt de aanpassing automatisch. Voor groepsverzekeringen en Individuele PensioenToezeggingen (IPT, bv. F-Manager VIP) verandert er niets. Heb je een groepsverzekering of een IPT, dan hoef je het rekeningnummer dus niet aan te passen.

    Waarom deze wijziging? Wij stappen voor het beheer van onze spaar- en levensverzekeringen over naar een nieuw beheersysteem, waardoor we helemaal klaar zijn voor de toekomst en jou een nog betere en snellere dienstverlening kunnen aanbieden.  

    Voor welke producten dien je dit nieuwe rekeningnummer te gebruiken? Vita Flex 44, Nova Deposit, Nova Invest VIP, Nova Invest, Vita VAPZ, Vita Pensioen, Diamant Pensioen, Diamant, Diamant Junior, Diamant Invest, Diamant VAPZ, Vita Invest, Vita Invest.2, Vita Invest Dynamic.  

    Doe je dus de premiebetalingen via overschrijving of bestendige opdracht voor je levensverzekering? Pas dan nu het rekeningnummer aan naar BE90 3101 5641 6832 in je bankapp of bankenportaal. 

    Heb je een domiciliëring lopen? Dan hoef je niets te doen, de aanpassing gebeurt automatisch. 

    En wat met je schadeverzekeringen? Ook daarvoor hoef je niets te doen. Het nieuwe rekeningnummer is enkel van toepassing voor levensverzekeringen. 

     

    Hoe kunnen we je helpen?

    Via telefoon

    Al klant:

    Tel: 02 509 04 11

    Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

    Nog geen klant:

    Tel: 0800 14 200

    Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

    Ter plaatse

    Zoek een kantoor of zetel

    Jouw kantoor

     

    Berekening premie

     

    Aanvraag offertes

       

      Aanvraag offertes

      Jouw bescherming als klant

      Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

      De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

      Heeft u een klacht?
      Meer info

      Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

      Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
      7 dagen/7 ! 

       

      Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
      Vraag het hier aan >

      Onze schadeaangifteformulieren

      Je vindt ze hier!