?
Hulp nodig?
Gaan

Nieuws

    Coronacrisis
    particulieren
    17 maart 2020

    Bereikbaarheid kantoren en adviseurs nav. maatregelen tegen Covid 19

    Naar aanleiding van de maatregelen tegen het Covid 19-virus die werden afgekondigd door de overheid, treffen ook wij de volgende, noodzakelijke voorzieningen om tijdens deze periode uw gezondheid en die van onze medewerkers te garanderen.
    U bent, ondanks de onderstaande maatregelen, er steeds van verzekerd dat uw verzekeringsaanvraag of schadedossier correct en vlot zullen afgehandeld worden. Hebt u schade? Een vraag? … Wij staan – zoals steeds – voor u klaar, ook in deze moeilijke situatie.

     

    Hebt u schade?

    Wilt u een schadeaangifte doen? Dan vragen wij om deze aangifte en de bewijsstukken zo veel als mogelijk via mail naar ons op te sturen. Dit garandeert de beste verwerking van uw schadegeval. U kunt onze diensten bereiken via de volgende mailadressen :

    Twijfelt u? U kunt ook steeds uw kantoorhouder of adviseur contacteren. Hij of zij zorgt er dan voor dat het bij de juiste dienst terechtkomt.  


    Bereikbaarheid kantoren en adviseurs

    Onze kantoren, adviseurs en consulenten leven zijn enkel bereikbaar via telefoon of mail. Wij maken evenwel geen afspraken meer tijdens deze periode (tot 05/04), dit om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen garanderen. We trachten uw vragen steeds via telefoon en mail te beantwoorden. 
    U vindt de contactgegevens van onze adviseurs en kantoorhouders op onze website.
    Ook onze medewerkers van het Info Center staan voor u klaar tijdens de kantooruren. 
    U kunt hen bereiken op het nr. 0800 14 200. 

     

    Bereikbaarheid hoofdzetel en regionale zetels

    Ook onze hoofdzetel en regionale zetels zijn via telefoon en mail bereikbaar. Ook zij ontvangen geen bezoekers meer tijdens deze periode.  
    U vindt de contactgegevens op onze website.


    We volgen de situatie op de voet

    We worden geconfronteerd met een voortdurend veranderende situatie. We sturen onze maatregelen bij als dat nodig is. Hou daarom vooral goed onze Facebook, LinkedIn en website in de gaten. U vindt er steeds het laatste nieuws.

    Van één zaak zijn wij alvast zeker: U bent verzekerd van onze service!

     
     

    Hoe kunnen we je helpen?

    Via telefoon

    Al klant:

    Tel: 02 509 04 11

    Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

    Nog geen klant:

    Tel: 0800 14 200

    Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

    Ter plaatse

    Zoek een kantoor of zetel

    Jouw kantoor

     

    Berekening premie

     

    Aanvraag offertes

       

      Aanvraag offertes

      Jouw bescherming als klant

      Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

      De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

      Heeft u een klacht?
      Meer info

      Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

      Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
      7 dagen/7 ! 

       

      Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
      Vraag het hier aan >

      Onze schadeaangifteformulieren

      Je vindt ze hier!